Soundgarden - Live from the Artists Den (2019)

Label: Universal

1. Incessant Mace (8:12)
  2. My Wave (5:17)
  3. Been Away Too Long (3:31)
  4. Worse Dreams (3:51)
  5. Jesus Christ Pose (5:16)
  6. Flower (3:48)
  7. Taree (4:07)
  8. Spoonman (3:53)
  9. By Crooked Steps (4:06)
  10. Blind Dogs (6:00)
  11. Rowing (4:51)
  12. Non-State Actor (4:12)
  13. Drawing Flies (2:33)
  14. Hunted Down (2:57)
  15. Black Saturday (4:08)
  16. Bones of Birds (4:27)
  17. Blow Up the Outside World (5:43)
  18. Fell on Black Days (5:47)
  19. Burden in My Hand (4:52)
  20. A Thousand Days Before (4:58)
  21. Blood on the Valley Floor (3:54)
  22. Rusty Cage (5:00)
  23. New Damage (6:42)
  24. 4th of July (8:45)
  25. Outshined (5:40)
  26. Black Hole Sun (5:50)
  27. Ty Cobb (3:08)
  28. Slaves & Bulldozers (10:37)
  29. FeedBacchanal (4:20)
avatar van Desert
Het meeste van het solowerk van Chris Cornell vind ik wel goed evenals zijn oeuvre met Audioslave, maar wat Soundgarden doet daar kan ik niets mee.

avatar van trebremmit
Ook op blu-ray te koop zie ik, schijnt wel goed te zijn, een opname uit 2013. Eerst maar eens luisteren op spotify.

avatar van Jonestown
Vandaag binnen gekregen op BluRay en meteen even gekeken ... Wat een band ... Superstrak enmet een lekker lange set. Vergelijkbaar met het concert dat de band indertijd gaf in de 013 in Tilburg. Dat drilde en brulde ook aan alle kanten. Chris Cornell is goed op dreef, Kim Thayil spuugt zijn licks stoïcijns de zaal in, Ben Shepherd doet wat 'ie moet doen: een bodem leggen en strakker dan de riffs van Mat Cameron zul je ze niet snel vinden. Kortom, een vette aanrader, waar de sound & vision versie de voorkeur heeft, vanwege het surroundgeluid dat de huiskamer in knalt. Waarom heeft die Cornell zo'n domme zelfmoordactie gedaan denk je dan .... Supertalent ... Eeuwig zonde.

avatar van Martin Zeeman
1,5
Oeiii wat valt me dit tegen.chris is niet echt goed bij stem...

avatar van Jelle78
Muzikaal meer dan prima, maar wat klinkt Chis Cornell's stem slecht zeg! Schor en afgeknepen. Jesus Christ Pose bijvoorbeeld vind ik door Cornell's valse geschreeuw zelfs nagenoeg onluisterbaar. Ik moet regelmatig aan Brian Johnson van AC/DC denken en dat is in het geval van Cris Cornell bepaald geen compliment.
Des te onbegrijpelijker is dat sommige mensen vinden dat Cornell goed op dreef is.... Op platomania wordt zelfs gesproken van een klassieker op het niveau van een Made in Japan en At Fillmore East. Schromelijk overdreven, zelfs al was Cornell wel goed bij stem geweest.

avatar van Jelle78
De plaat 1x helemaal gehoord en ik ben bitter, bitter teleurgesteld. Door de abominabele prestatie van Cris Cornell is dit bij tijd en wijle nauwelijks luisterbaar. Dat Cornell wel degelijk live goed kan zingen bewijst hij op Live On I-5. Dus als ik een live plaat van Soundgarden wil horen dan zet ik die wel op.
Heel erg jammer, want met een goed zingende Cornell was dit een topplaat geweest.