Gruff Rhys - Pang! (2019)

Pop / Folk
Label: Rough Trade

1. Pang! (2:47)
  2. Bae Bae Bae (4:11)
  3. Digidigol (3:04)
  4. Ara Deg (Ddaw'r Awen) (2:35)
  5. Eli Haul (2:36)
  6. Niwl O Anwiredd (3:49)
  7. Taranau Mai (3:35)
  8. Ôl Bys / Nodau Clust (3:55)
  9. Annedd I'm Danedd (3:09)
avatar van peterjames777
Gruff is alweer terug met een nieuwe plaat. Dit keer in samenwerking met zuid afrikaanse producer Muzi. Ze ontmoetten elkaar tijdens het meewerken aan Damon Albarns 'African Express' project.

Muzi's stempel is overduidelijk te horen op 'Pang!' en 'Bae Bae Bae'. Even wat anders voor Gruff. I like it!

avatar van Lura
peterjames777 schreef:

Me too, errug lekkur plaatje, ook al versta ik geen woord van dat Welsh.

avatar van Bartjeking
Babelsberg vond ik een mooie plaat, dus was erg benieuwd naar deze nieuwe worp. Poeh, wat is die man van alle markten thuis. Totaal iets anders, maar toch lekker om naar te luisteren. En nee, je verstaat er geen hout van.