Journey - Live in Japan 2017 (2019)

Alternatieve titel: Esc4p3 - Frontiers

6. Still They Ride
  7. Escape
  8. Lay It Down
  9. Dead or Alive
  10. Neal Schon (Guitar Solo)
  11. Mother, Father
  12. Jonathan Cain (Piano Solo)
  13. Open Arms
  14. Sepearate Ways [Intro]
  15. Separate Ways (Worlds Apart)
  16. Send Her My Love
  17. Chain Reaction
  18. After the Fall
  19. Faithfully
  20. Edge of the Blade
  21. Steve Smith (Drum Solo)
  22. Back Talk
  23. Frontiers
  24. Rubicon
  25. La Raza del Sol
  26. Lovin', Touchin', Squeezin'
avatar van vigil
Mij lukte het niet maar gelukkig heeft iemand anders wel een goede (langwerpige) hoes gevonden.

2cd's en een dvd of blu ray in een pretpakket (de mijne is gewoon op cd formaat) Sommige nummers zijn wat langer dan normaal en de instrumentale gedeeltes van de afzonderlijke muzikanten meer dan onderhoudend. Het klinkt ook nog eens meer dan fantastisch of te wel ik ben enthousiast.

Cd 1 is de live versie van Escape en die krijgt een 4,25 en de live versie van Frontiers een 4,75 of te wel gemiddeld een zeer nette 4,5 *

Een Super(!) live registratie. Meer hoef ik hier niet over te zeggen. Luisteren zou ik zeggen!

avatar van liefkleinhertje
Men neme een ober uit een chineesafhaalrestaurant als zanger of iemand achter een keyboard die probeert John Ewbank te zijn .
Ook staat ene Travis Thibodaux op een kabouterorgeltje waar volgens mij geen stroom opstaat mee te doen (hij zingt wel 2 nummers niet onverdienstelijk)
Met dat soort kneuzen licht een ramp op de loer maar wat staat die Neal Schon hier prachtig te spelen zeg nou is die vent altijd wel goed maar hier gaat ie helemaal los dit is gewoon mooier dan prachtig.
Ook de bijbehorende DVD is schitterend maar hoofdzakelijk dankzij Neal Schon.

Klinkt allemaal veelbelovend, toch maar eens op een (Sinterklaas)lijstje zetten hihi.

Zeer zeker Neal in de hoofdrol....

avatar van Ebby
Ja Jonathan Cain staat er een beetje verloren bij.