Moonchild - Little Ghost (2019)

R&B / Jazz
Label: Tru Thoughts

1. Wise Women (3:48)
  2. Too Much to Ask (3:47)
  3. The Other Side (6:04)
  4. Sweet Love (4:14)
  5. Strength (4:57)
  6. Everything I Need (3:11)
  7. Money (4:40)
  8. Nova (1:05)
  9. Get to Know It (3:45)
  10. What You’re Doing (4:40)
  11. Come Over (3:25)
  12. Onto Me (4:39)
  13. Whistling (2:47)
  14. Still Wonder (3:49)
avatar van Mssr Renard
De plaat begint goed. In de zin van: de muziek is goed. Dan begint de hijgerige zang. Nee, dit lust ik niet zo. Ik had beter moeten weten omdat er R&B bij genre staat. Maar R&B kan toch ook erg goed zijn. Dit vind ik niet zo leuk.

Voor liefhebbers van India.Arie en Erykah Badu en Macy Gray maar dan een stuk minder overtuigend.

avatar van Reijersen
Bijzonder fijn hoe dit album start met het lekker ontspannen Wise Wonen, met leuke blazers en al. En daarna het meer dan prima Too Much to ask. Ook the Other Side veranderd weinig aan deze vibe. Maar helaas wordt het daarna alleen maar minder. Misschien met uitzondering van Strenght (stemmen komen mooi samen) en het lieve Whistling. Het is een wat lauw album van Moonchild.