Goo Goo Dolls - Miracle Pill (2019)

Label: Warner

1. Indestructible (3:34)
  2. Fearless (3:40)
  3. Miracle Pill (3:17)
  4. Money, Fame & Fortune (3:17)
  5. Step in Line (3:37)
  6. Over You (2:54)
  7. Lights (3:29)
  8. Lost (3:38)
  9. Life's a Message (2:59)
  10. Autumn Leaves (3:15)
  11. Think It Over (3:33)
  12. Tonight, Together * (3:36)
  13. The Right Track * (3:08)
  14. Just a Man * (4:01)
Thekillers87327
Jeetje... ik ben erg fan van the g g dolls en dit album stelt me echt zwaar teleur.
Het enige wat dit album overeind houdt is de stem en de nostalgie.
Alleen miracle pill kan er mee door.
Wat mis ik de oude rockende goo goo dolls.
Mag hopen dat ze weer een andere richting opgaan, het is en blijft namelijk een geweldig onderschatte band.

avatar van Monsieur'
Thekillers87327 schreef:
Het enige wat dit album overeind houdt is de stem en de nostalgie.
Alleen miracle pill kan er mee door.
Wat mis ik de oude rockende goo goo dolls.

Denk dat je de nieuwe 'Chaos in Bloom' dan wel kan waarderen. Met nummers als Yeah I Like You, War, Going Crazy, Day After Day, Past Mistakes en Superstar trekken ze weer dichter naar de sound van weleer