Foy Vance - From Muscle Shoals (2019)

Ierland
Soul / Pop
Label: Gingerbread Man

1. You Get to Me (4:00)
  2. You Love Are My Only (3:28)
  3. Moving On (3:24)
  4. Sunshine or Rain (4:04)
  5. Pain Never Hurt Me Like Love (3:15)
  6. Be with Me (2:57)
  7. Good Time Southern Soul (2:21)
  8. Hard Work (3:55)
  9. I'm Coming Over (4:34)
  10. Make It Rain (9:26)
avatar van jerome988
Lambchop koel bas2204 Ik zag dat jullie lovend waren bij zijn vorige platen. Wellicht dat deze nieuwe jullie is ontgaan. Voor mij is dit mijn eerste kennismaking met zijn muziek en dat smaakt naar meer!

avatar van bas2204
Nee, deze is mij zeker niet ontgaan. Ook al een paar keer geluisterd. De man blijft een prachtige stem hebben, maar bij dit album mis ik nog die extra klik die ik wel met zijn andere albums heb. Daarmee is het verre van slecht, maar blijf ik toch vaak terugkeren bij zijn andere werk

avatar van Lambchop
jerome988 schreef:

Bedankt voor de tip, top. Zn eerste was mooi hoor. Daarna beetje aan lager wal geraakt denk ik ? Zag hem nog in Paradiso en voorprogramma snowpatrol, het was toen echt mooi Maar met de teskey brothers enzo tegenwoordig valt hij wel beetje weg met z'n stem ofzo.

avatar van bas2204
Voor mij toch definitief de minste van Foy Vance.

Imagine Music
Heerlijk album! Sowieso een hele goede en veelzijdige muzikant. Rock, Blues, Folk, Soul. Zomaar even wat genres die Foy Vance uitstekend beheerst.