Arno - Santeboutique (2019)

België
Label: naïve

1. They Are Coming (3:25)
  2. Santeboutique (4:02)
  3. Naturel (3:33)
  4. Les Saucisses de Maurice (4:08)
  5. Oostende Bonsoir (4:28)
  6. Ça Chante (3:02)
  7. Lady Alcohol (3:20)
  8. Court-circuit Dans Mon Esprit (3:36)
  9. Tjip Tjip C’est Fini (3:57)
  10. Flashback Blues (2:44)
avatar van ohmusica
Arno rockt als een pan mosselen op het vuur.

avatar van kapiteingilo
Teleurstellend album vind ik persoonlijk. Komt voor alsof we het allemaal al eens gehoord hebben en wel van hemzelf. Veel trage nummers, inspiratieloze teksten.

They are coming en Flashback Blues kunnen er nog mee door. De rest zijn songs om 1-maal te beluisteren en daarna nooit meer.

Slechts 2 op 5 dus.

avatar van dynamo d
Prima album van Arno, beter en rauwer dan de vorige. Hoogtepunten zijn Santeboutique, Lady Alcohol en Tjip Tjip C’est Fini. Lekkere songs op z'n Arno's!

avatar van Supersid
Geen grote fan van Arno, maar om 1 of andere reden ben ik zijn platen steeds opnieuw kansen blijven geven. Want laat ons eerlijk zijn: minder dan degelijk was het óók nooit. Die volharding wordt in mijn geval nu ruimschoots beloond, want deze plaat is er echt "boenk op". Niet onmiddellijk ten volle, want dit is toch een beetje een groeibriljant. Sterk werk!