Angel Olsen - All Mirrors (2019)

Rock / Folk
Label: Jagjaguwar

1. Lark (6:18)
  2. All Mirrors (4:42)
  3. Too Easy (2:57)
  4. New Love Cassette (3:26)
  5. Spring (3:23)
  10. Endgame (5:19)
  11. Chance (5:59)
  • vanaf vrijdag 4 oktober te koop
avatar van E-Clect-Eddy
De single All Mirrors klinkt alvast heerlijk.

avatar van Masimo
E-Clect-Eddy schreef:
De single All Mirrors klinkt alvast heerlijk.
Ben er ook enthousiast over. De violen passen goed bij de dramatiek die haar stemgeluid en zangstijl al eigen is.

Imo strijken die violerende synths de boel veel te glad en wordt de stem voor een groot deel weggepoetst

Dat het anders kan bewijst Intern - YouTube Maar goed, we wachten fijn tot de release van het album

avatar van Masimo
Mjuman schreef:

Dat is wel waar, haar stem klinkt wel wat vlakker dan voorheen, alhoewel op popliedje 'Shut Up Kiss Me' haar stem ook al niet meer onvervormd kraakhelder in de opname zit.

Masimo schreef:

De song die ik noemde is trouwens wel het soort song waarom je een album opzet; dat na 5-6 songs de aandacht dan verslapt, is wel kenmerkend; ik heb hetzelfde met bijv Amanda Bergman - Docks (2016)

avatar van E-Clect-Eddy
De opener Lark is uit...met video.

Dit klinkt als echte violen en een orkest... zit wel wat inspiratie van Eleonor Rigby in.

Erg fijn die uitbarstingen...

avatar van Rvdz
Lark is waanzinnig, kijk hier erg naar uit.