Max Cooper - Yearning for the Infinite (2019)

Electronic / Dance
Label: Mesh

1. Let There Be (3:57)
  2. Repetition (5:50)
  3. Parting Ways (7:22)
  4. Perpetual Motion (4:58)
  5. Circular (4:33)
  6. Aleph 2 (6:34)
  7. Scalar (6:31)

met Alison Moyet

8. Nanotech (4:43)
  9. Penrose Tiling (5:02)
  10. Transcedental Tree Map (7:29)
  11. Morphosis (7:26)
  12. Void (7:26)
  13. A Fleeting Life (2:11)

met James Yorkston

14. In Pursuit of Ghosts (3:06)
ohmusica
Hoog stemmen gemiddelde en mij bevalt dit album ook wel, het is de sound en drive, de ‘glitch’.

avatar van andnino
Echt een heel fijn album. Aanvankelijk werd ik wat afgeschrokken door de lengte, en ook de vele lange nummers waarin soms niet heel veel lijkt te gebeuren. Maar het is echt een groeiplaat, hij openbaart zich iedere luisterbeurt een beetje meer. Wat me uiteindelijk overtuigde waren de enorme variatie in (sub)genres die hier tot een coherent geluid worden gemengd, en de fantastische productie. Koptelefoon of speakers, het klinkt als een klok!