Starcrawler - Devour You (2019)

Label: Rough Trade

1. Lizzy (2:56)
  2. Bet My Brains (3:53)
  3. Home Alone (2:32)
  4. No More Pennies (3:47)
  5. You Dig Yours (2:40)
  6. Toy Teenager (1:07)
  7. Hollywood Ending (3:25)
  8. She Gets Around (3:13)
  9. I Don't Need You (3:05)
  10. Rich Taste (3:26)
  11. Born Asleep (5:02)
  12. Tank Top (1:18)
  13. Call Me a Baby (3:37)
  14. Pet Cemetery * (3:23)
avatar van E-Clect-Eddy
Was niet echt overtuigd door hun gehypet debuut, de Garage Rock op deze bevalt beter.

Hollywood Ending is fijn en op de afsluiter Call Me a Baby met kwetterende koters laten ze een andere muzikale kant zien.

Deze gisteren binnen gekregen, zal hem aankomende week luisteren.

avatar van E-Clect-Eddy
De Japanse versie komt met als bonus een cover Pet Cemetery origineel van Ramones.

Klinkt best wel melodisch voor een Garage Rock album, vandaar de link naar Glam (Rock).

Heerlijk album dat hier en daar doet denken aan de eerste albums van Alice Cooper.

Geproduceerd door Nick Launay die al eens werkte voor bands als PIL, Nick Cave, Killing Joke, Blood Red Shoes, Yeah Yeah Yeahs, Band of Skulls, Gang of Four.