Helloween - United Alive in Madrid (2019)

geen stemmen

5. Are You Metal?
  6. Rise and Fall
  7. Waiting for the Thunder
  8. Perfect Gentleman
  9. Kai's Medley (Starlight / Ride the Sky / Judas / Heavy Metal Is the Law)
  10. Forever and One
  24. Pumpkins United
  • vanaf vrijdag 4 oktober te koop
avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Deze release mag geen verrassing heten... met de eerste video: HELLOWEEN - Pumpkins United (OFFICIAL LIVE CLIP) - YouTube, met hopelijk een Michael Kiske in topvorm.

avatar van vielip
Ben benieuwd! Hopelijk hebben ze alle animatiefilmpjes die als intro's dienden er tussenuit geknipt. Die vond ik live op een gegeven moment al te langdradig, saai en overbodig. Die gaan op een livealbum dus helemáál niet werken. En inderdaad; hopen op een Kiske in vorm. Dan zijn de door Deris gezongen nummers ook nog enigszins door te komen

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Een tweede video is ook beschikbaar: HELLOWEEN - Halloween (OFFICIAL LIVE CLIP) - YouTube.