Hovvdy - Heavy Lifter (2019)

Folk / Rock

11. Pixie (3:14)
  12. Keep It Up (3:26)
  13. Sudbury (4:08)
avatar van Mausie
Fijn slowcore/folk album met een boel leuke songs. Een topscore blijft wel uit, omdat het in de tweede helft ietwat saai wordt. Singles Mr. Lee en Cathedral springen er het meeste uit. Mss iets voor aerobag arcade monkeys philtuper jurado Elbow erwinz koosknook?

avatar van aerobag
Singles hadden het al tot mijn afrekening weten te schoppen binnenkort eens hele album een luisterbeurt geven

avatar van Elbow

Zeker een goede tip Mausie
Dit album vorig weekend een paar keer beluisterd, er zitten mooie dingen tussen maar voorlopig vind ik de plaat wat te lang duren om echt te blijven boeien
Dit weekend een nieuwe kans, dan volgt een score.

avatar van jurado
Mausie schreef:

Ik ken het niet maar bedankt voor de tip!

avatar van Mausie
Elbow schreef:

Zeker een goede tip Mausie
Dit weekend een nieuwe kans, dan volgt een score.

Wat mij betreft hadden ze er een stuk of drie nummers af mogen halen, dan was het echt een topplaat. Ik heb zelf een selectie van 7 nummers gemaakt, zal die blijven luisteren i.p.v de hele plaat:

1999
Mr. Lee
So Brite
Cathedral
Feel Tall
Ruin (My Ride)
Watergun

De krenten in deze pap zijn wel erg lekker

avatar van koosknook
Bedankt Mausie. Ik ken het alleen van naam. In het weekend ga ik het checken.

avatar van erwinz
Mausie schreef:

Ik heb het wel geprobeerd, maar vond het ook een beetje saai

avatar van koosknook
Helaas, de vonk sloeg niet over. Ik hield het na vijf tracks voor gezien.