Lenny Kravitz - Another Life (2004)

1 stem

Rock / Soul
Label: Virgin

1. Uncharted Terrain (4:27)
  2. Spinning Around Over You (3:35)
  3. Confused (6:47)
  4. Another Life (3:58)
  5. Light Skinned Girl from London (2:43)
  6. For the First Time (3:40)
avatar van dynamo d
Kleine verzameling b-sides en rarities uit Kravitz' beginperiode exclusief uitgebracht door Target in USA.

Uncharted Terrain: Japanse bonus track album Baptism / b-side Where Are We Runnin'? single / later ook op Japanse editie van It Is Time For A Love Revolution

Spinning Around Over You: nummer op Reality Bites (Original Motion Picture Soundtrack) / later ook op deluxe editie van Are You Gonna Go My Way

Confused: b-side Rock And Roll Is Dead singleI / later ook op Japanse editie van It Is Time For A Love Revolution

Another Life: b-side Rock And Roll Is Dead single / Japanse bonus track album Circus

Light Skinned Girl from London: Celebration Tour (promo cd in Chili)

For the First Time: b-side Believe single / later ook op deluxe editie van Are You Gonna Go My Way

dynamo d schreef:

Light Skinned Girl from London: Celebration Tour (promo cd in Chili)

En b kant op de cd single van mama said (?gok ik nu even)