Zo! - FourFront (2019)

1. On the Four (5:15)

met Carmen Rodgers

2. Smile (3:42)

met Devin Morrison

3. Neither One of Us (3:46)

met Madison McFerrin en Phonte

met Stokley

9. Step Up Front (4:34)

met Deborah Bond

avatar van Weirdo Wizzy
Zo! is een producer die inmiddels toch al weer een paar albums uitgebracht heeft. Het recept is inmiddels wel bekend: warme, speelse R&B-producties met erg goede vocalisten. Ook op dit album vind je dan ook weer dat typische Foreign Exchange-geluid (opperhoofd van de club Phonte doet uiteraard ook weer even mee). Wat dat betreft geen bijzondere ontwikkelingen, maar dat hoeft ook niet. Albums uit deze hoek staan eigenlijk altijd garant voor kwaliteit; zo ook hier weer. Never change a winning formula zeggen we dan. Op zijn vorige album had hij nog een intrumental voor zijn pa erop gezet. Dit keer is zijn moeder aan de beurt. Wel lief van hem allemaal.

3,5 ster