Stranger Things 3 (2019)

2. Howard Jones - Things Can Only Get Better
  3. Madonna - Material Girl
  4. Foreigner - Cold as Ice
  5. Patsy Kline - She's Got You
  6. John Mellenkamp - R.O.C.K. in the U.S.A. (A Salute to 60s Rock)
  7. The Pointer Sisters - Neutron Dance
  12. Corey Hart - Never Surrender
  13. Teena Marie - Lovergirl
  14. Huey Lewis & The News - Workin' for a Livin'
  15. Vera Lynn - We'll Meet Again
  16. Gatan Matarazzo en Gabriella Pizzolo - Never Ending Story (Upside)
  17. Gatan Matarazzo en Gabriella Pizzolo - Never-Ending Story (Downside) *
avatar van Darkzone
De soundtrack van de eerste 2 seizoenen was een schot in de roos. Overbekende popsongs afgewisseld met muziek uit de gothic en new wave met af en toe wat monologen uit de serie.

Seizoen 3 speelt een paar jaar later af in 1985. Muzikaal niet een al te best jaar, en dat zie je ook aan de soundtrack. Al staan er nog wel een handvolle toffe songs op, waarbij de hoofdrol is weggelegd voor klassieker We'll Meet Again van Vera Lynn (Pink Floyd parafreerde dit nummer zelfs in het nummer Vera van The Wall). Dit nummer zorgde voor een geweldige cliffhanger bij aflevering 4!!!

En als toegift het door 2 acteurs uit de serie gezongen hit Never-Ending Story.

Jammer alleen dat er nu geen monologen uit de serie opgenomen zijn de songs met elkaar te verbinden.