Sturgill Simpson - Sound & Fury (2019)

geen stemmen

Label: Elektra

1. Ronin (3:48)
  2. Remember to Breathe (2:56)
  3. Sing Along (2:54)
  4. A Good Look (4:01)
  5. Make Art Not Friends (5:51)
  6. Best Clockmaker on Mars (3:54)
  7. All Said and Done (3:58)
  8. Last Man Standing (2:10)
  9. Mercury in Retrograde (4:31)
  10. Fastest Horse in Town (7:05)
  • vanaf vrijdag 27 september te koop
avatar van Zwaagje
Hier kijk ik naar uit; vorige album vind ik subliem. Wel een flinke koerswijziging met het debuut en ik ben dus benieuwd welke kant dit op gaat. Sing along is in ieder geval weer hele andere koek. Als dat een voorbode is moet ik in ieder geval wennen.
De hoes is flink over de top; de hoezen van al zijn albums zijn een beetje vreemd.

avatar van Wilko_64
Sing Along is zeker weer een koerswijziging in de muziekstijl van deze man. Veel belovend voor de rest van het album Hij beschrijft zijn nieuwe album Sound & fury als “a sleazy, steamy rock’n’roll record”