Yes - Live at Glastonbury Festival 2003 (2019)

Label: Store for Music

1. Siberian Khatru (11:23)
  2. Magnification (7:17)
  3. Don't Kill the Whale (4:38)
  4. We Have Heaven (1:28)
  5. South Side of the Sky (9:59)
  6. And You and I (11:45)
  7. Heart of the Sunrise (11:46)
  8. Awaken (18:51)
  9. I've Seen All Good People (7:16)
  10. Roundabout (6:31)
  11. Long Distance Runaround (3:14)
  12. Show Me (3:46)
  13. Time Is Time (2:51)
  14. Tiger Rag (3:59)
avatar van vanwijk
Zojuist aangeschaft, mijn zoveelste Live cd van Yes.
Ik kon het toch niet laten, voor nog geen €11 moest ik er toch aan geloven. Ga hen komende week op mijn gemak beluisteren en laat jullie wel iets weten.
De bezetting mag er wezen, classic Yes, en de setlist is ook okay (Veel van hetzelfde, klopt, maar ook Magnification en Awaken (dat kan ik altijd horen, dat het niet op Yesshows staat is ongelofelijk)).
Uitvoering is zeer sober, geen boekje of iets erbij maar voor €11 moet je ook niet zeuren.

avatar van liefkleinhertje
De opnamen van deze CD staan ook op de DVD The New Director's Cut maar daar kwam ik thuis pas achter .
Ook heb ik deze groep in 2003 live wel eens beter gehoord maar wat hier te beluisteren valt is ruim voldoende.
De laatste 4 nummers zijn van de DVD Yes Acoustic dus dat stelt ook niet al teveel voor.

avatar van FrodoK
Die akoestische uitvoeringen zouden voor mij nu juist wel een reden zijn om dit album aan te schaffen. Het is jammer dat (voor zover ik weet) die complete set nooit op cd verschenen is. Ik vond het wel leuke vertolkingen van de overbekende klassiekers.