Chainsaw Circumcision - If You Think We Rushed This, We Got News for You: We Did, Because You're an Asshole and Not Worth Our Time (2019)

geen stemmen

Label: Black Blood (I)

1. Women Who Endorse the #metoo Movement Are Just Afraid of Getting a Dick in the Cunt (1:20)
  2. One of These Songs Is a Manowar Cover, Can You Guess Which One It Is? (1:02)
  3. We Went on Jerry Springer So We Could Yell at Rape Victims (0:51)
  4. Our Bands Favorite Past Time Is Beating the Shit Out of Kids at Chuckee Cheese While High on Meth (1:18)
  5. A 1,000 Page Double Spaced Document Dedicated to Telling All You Gay Retards to Fuck Off (0:37)
  6. If You Think We Rushed This, We Got News for You: We Did, Because You're an Asshole and Not Worth Our Time (1:01)
  7. The Only People Who Don't Like Our Band Have Small Dicks and Have to Be Drip Fed Semen 24 / 7 in Order to Survive (0:33)
  8. Picking Up the Sisters from Southern Alabama (1:29)
avatar van Mssr Renard
Wow. Lang leve de vrijheid van meningsuiting.
Ik ben benieuwd of deze plaat ooit een serieuze recensie van liefhebber gaat krijgen.

Waarom staat dit eigenlijk op Musicmeter? Om een zo compleet mogelijk overzicht te hebben van alle muziek die ooit gemaakt is?
Of ben ik te cynisch? Ik vraag me trouwens af wat de regels zijn omtrent homofobie en misogynie? Ik neem aan dat racisme en neonazisme wel geband wordt van de site?

avatar van Edwynn
Seth Putnam is dood. Leve Seth Putnam, leve Anal Cunt. Dat moeten deze gasten absoluut gedacht hebben. Of zijn het gewoon de overgebleven bandleden?

In ieder geval is al één zieltje geshockeerd. Missie geslaagd.

Mssr Renard schreef:

Eh, dat ligt er maar aan. Dat is moeilijker aan te wijzen dan je zou denken. Dit hier is gewoon onderbroekenlol. Ontspan.

Ja, Hahaha.

Het shockeffect is mij niet ontgaan.
Ik ben zelf niet geheel een liefhebber van shockrock en grindcore en alles er tussen in.
Ik ben bij ook bewust van de lyrical content van grindcore. Maar ergens zou wel een grens moeten liggen, denk ik.

En die 8 minuten blastspeeds moet makkelijker te beluisteren zijn dan 1 uur Billy Joel.

avatar van Edwynn
Waarom zou er 'ergens' een grens moeten liggen? En wie moet die bewaken? Ik denk dat je dat voor jezelf heel goed kunt.

Ik ga beslist even luisteren. Bedankt voor de tip!

avatar van Mssr Renard
Er zijn muzieksites waar het woord fuck en bijvoorbeeld tepels in hoezen niet zijn toegestaan.
Maar dit is Nederland, dus de lat ligt erg hoog. En dat is goed.

Nu wel benieuwd naar wie de fans van dit zijn.

avatar van Mssr Renard
Zojuist beluisterd. Het sarcasme druipt er vanaf. Het is ook wel grappig soms (het Manowar-liedje vind ik geestig), maar verder is het muzikaal niet erg hoogdravend. Productioneel had het ook veel vetter gemogen.

Uiteindelijk speelt de band veel stijlen door elkaar, dus echt grindcore vind ik het niet.
Ik ga er verder geen score aan toe kennen.

avatar van B.Robertson
Het is hier toch vooral de titel die in de updates de aandacht trekt?

Ergens aan het eind van 1106 zoekresultaten grindcore 2019 bij Discogs dook dit in eerste instantie als herkenbare bruikbare hoes op en bij aanklikken wilde ik wel eens weten waarom ik, bij voorbaat, een asshole genoemd word. Dat dit snel in elkaar geflanst is staat buiten kijf. Discogs noemt dit product mede avant-garde, maar ik vind dit nou niet bepaald de veters van een !T.O.O.H.! mogen strikken. Het duo heeft deze EP niet op YouTube gezet, hun debuut wel; wat overigens meer grindcore bevat en beter geproduceerd is. Verder lijken het mij ook Anal Cunt adepten, al verscholen Seth Putnam en consorten zich, dacht ik, niet achter schuilnamen. Staat niet alleen op Discogs, maar ook op Rate Your Music. Not Worth Your Time lijkt me meer van toepassing.

avatar van Mssr Renard
Deze heb ik kunnen beluisteren op Bandcamp.

Opvallend is wel dat ik toen ik puber was, ook wel met dit soort experimenten kwam. Maar dat was in een tijd dat je met een cassettedeck de boel opnam. Ik denk dat als ik nu puber was geweest, ook wel zo gek en durfal was geweest om het dan maar ook gelijk op bandcamp te zetten. Vooral onder een pseudoniem kan je je er geen buil aan vallen.

avatar van Edwynn
Dit klinkt vreselijk. En Anal Cunt vond ik al slecht. Qua grindcore houd ik meer van de oldschoolers zoals Unseen Terror en Repulsion. Beaten To Death is een moderne act die zeer goed ia.

Gelukkig hebben we voor deze de songtitels nog.

avatar van Kos
Kos