Triciclo Circus Band - Ojos (2019)

1 stem

Mexico
Wereld
Label: Catapult

1. Te Llevaré (2:55)
  2. Volar (3:44)
  3. Ojos (4:07)
  4. Cada Vez II (Yoyo) (2:41)
  5. Lady (2:26)
  6. Yo Soñé (3:33)
  7. Liberdade (3:25)
  8. Mundo de Sofía (4:20)
  9. Lorenzo (3:10)
  10. Hoy Va a Suceder (3:33)
  11. Cercandoti (2:11)
  12. Allez, Allez! (3:59)
  13. Ora Ma Gute (4:41)
  14. Dolor (3:12)
  15. Si No Estás Vos (3:16)
  16. Avanza Ya (3:50)
avatar van E-Clect-Eddy
Een feest/festival band als Triciclo Circus Band laat zich maar lastig vastleggen in de studio. Ze halen er ook dit keer weer van alles bij: Ska / Balkan / Reggae / Pop, plus koperwerk, violen en veel meerstemmige zang. Dat meerstemmige is ook nodig want geen van de zangers is echt heel getalenteerd.

Op een festival met een zonnetje en een drankje erbij zal dit wel lekker zijn maar nu klinkt het wat te braaf binnen de lijntjes. De compositie's zijn niet heel bijzonder en het spel van de musici kundig maar geen uitschieters.

Het meer ingetogen Liberdade bevalt met meest bij de eerste beluistering. Terwijl de rommelige klinkende Cumbia van Lorenzo ook niet verkeerd is. Het echte feest begint eigenlijk in de tweede helft van dit album. Ook het walsende Ora Ma Gute behoort tot de betere nummers.

De single waren: Ojos / Te Llevaré / Volar