Joe Bonamassa - Live at the Sydney Opera House (2019)

Blues
Label: J&R

1. This Train (8:24)
  2. Mountain Climbing (6:21)
  3. Drive (7:27)
  4. Love Ain't a Love Song (10:33)
  5. How Deep This River Runs (8:09)
  6. Mainline Florida (9:37)
  7. The Valley Runs Low (7:20)
  8. Blues of Desperation (8:50)
  9. No Good Place for the Lonely (8:24)
avatar van viking1
Aha, daar komt weer 'n live album van mijn favoriete hedendaagse gitarist. Deze keer veel nummers van het top album blues of desperation. Nog maar net bekomen van het album redemption. En trouw komt het volgende live album weer uit. Heb this train 'n paar keer op you tube beluisterd, en klinkt weer geweldig. Joe kan ondanks de overkill aan albums bij mij weinig verkeerd doen. Ook deze staat alweer in de bestelling op gekleurd vinyl. Hopelijk een volledig elektrisch album. Vindt zijn unplugged albums ook geweldig. Alweer 'n tijdje geleden dat hij 'n elektrisch live album met eigen nummers heeft uitgebracht. De laaste jaren veelal cover albums of akoestische albums of gecombineerd. Nu tijd voor 'n lekker vlammend elektrisch bluesrock album! Aan de album titles te zien inelk geval bijna allemaal eigen nummers. Dacht een cover. Nu nog even afwachten of het volledige elektrisch is. Nog even tot 25 oktober wachten en in de tussentijd you tube in de gaten houden op meer nummers van dit album.

avatar van Geert van der Loo
Wederom een geweldig album van Joe Bonamassa. Heel mooi live album, ik kan hier geen genoeg van krijgen.

avatar van Metal-D78
hij zelf ook niet. manmanman, wat een overkill.

avatar van viking1
Maar wat 'n heerlijke overkill . Weer 'n prima live plaat. Gisteren op blauw vinyl binnen gekomen. Niet dat dat wat aan de overkill af doet. Maar toch 'n mooi geheel weer, en weer 'n prima plaat. De man verveeld mij nog niet. Begreep dat hij alweer in de studio zit en druk aant schrijven is voor nieuwe nummers voor..... Ja je raadt het al 'n nieuwe studio plaat. En geloof dat volgende jaar misschien 'n nieuwe plaat met black country communion!!! Kan ik ook naar uit kijken....... Laat maar komen hoor heerlijk.
Begin met 4.5 punt