Municipal Waste - The Last Rager (2019)

Label: Nuclear Blast

1. Wave of Death (1:53)
  2. Car-Nivore (Street Meat) (2:30)
  3. Rum for Your Life (2:34)
  4. The Last Rager (3:15)
avatar van frolunda
Ik ken verder alleen maar the Art of Partying (2007) van dit Trashmetal collectief uit Richmond,Virginia,maar ik heb nu niet echt de indruk dat er sindsdien (of daarvoor) veel verschuivingen zijn geweest qua sound.
En dat bevalt eigenlijk prima want deze old school trash klinkt lekker,zit vol spelplezier en neemt zich volgens mij ook niet al te serieus.Municipal waste heeft dan ook humor en dat maakt het allemaal toch een stuk amusanter.
De vier nummers op deze EP,die net aan de tien minuten komt,zijn dan ook nergens verrassend,laat staan vernieuwend maar vooral Car-Nivore (Street Meat) en Rum for your life zijn een voortreffelijke aanvulling voor het genre.
Goed en ook live een aanrader.