A Projection - Section (2019)

Zweden
Label: Metropolis

1. Something Whole (3:10)
  2. Strange (3:50)
  9. Diffusion (4:01)
  10. Live Again (2:59)
  11. Disbelief (4:05)
avatar van ROZZ
Na het vertrek van zanger Isak Erikson werd de zang vervangen door de bassist Rikard Tengvall en dat klinkt niet slecht. Ik heb de single Something Whole erbij gezet.

avatar van ROZZ
Sterke nieuwe plaat waar ze trouw blijven aan hun oorspronkelijke geluid gebaseerd op de postpunk van de jaren 80. De zang is wat donkerder en neigt wat naar The Sisters maar ik vind het prima bij de muziek passen. Section | A Projection - aprojection.bandcamp.com

avatar van Chameleon Day
ROZZ schreef:
...en neigt wat naar The Sisters...

Wat? De Zusters zijn zonder enige genade alom aanwezig in het geluidsbeeld!

Prima toch.

avatar van Premonition
Sinds de bassist de zang heeft overgenomen, is Eldritch gereïncarneerd. En da's makkelijk , want de muzikale omlijsting was al eerder afgestemd op zijn herrijzenis..

avatar van ROZZ
Muzikaal vind ik dit niet alleen maar op The Sisters lijken. Ze zijn geïnspireerd door meerdere bands uit de jaren 80. Het album krijgt goede recensies en terecht wat mij betreft.
A Projection - Facebook