The Sundays - Blind (1992)

Label: Geffen

1. I Feel (4:03)
  2. Goodbye (4:46)
  3. Life & Soul (2:40)
  4. More (2:45)
  5. On Earth (2:24)
  6. God Made Me (4:51)
  7. Love (4:34)
  8. What Do You Think? (3:58)
  9. 24 Hours (3:31)
  10. Blood on My Hands (3:41)
  11. Medicine (3:43)
  12. Wild Horses * (4:45)
skyline
Na hun fantastische debuut en hun optreden in Paradiso ttv dit album wilde ik absoluut met Harriet trouwen, maar dat neemt niet weg dat deze plaat het niveau van Reading, W+A bij lange niet haalt en hun derde en laatste plaat al helemaal niet.
Daarna nooit meer iets van gehoord, en gezien de regressie in kwaliteit misschien beter zo.
Maar vergeten doe ik je nooit meer Harri!!

avatar van Rainmachine
Trouwen met Harriet was wat moeilijk want ze was destijds al getrouwd met Sundays gitarist David Gavurin. Maar ik begrijp je gevoel, Heather Nova kon ook voor dat soort gevoelens zorgen

Dit is net als het debuut ook een prima album, sterker nog ik vind de drie albums van The Sundays allemaal prima te pruimen. Het debuut werd destijds helemaal de hemel in geprezen in Indie land en de latere albums verdwenen wat naar de achtergrond.Niet helemaal terecht want ook van dit album zijn destijds 500.000 exemplaren verkocht en dat is toch een fraaie score. Ik vind het album wat donkerder en atmosferischer dan het debuutalbum. Eerder Cocteau Twins (light) dan The Smiths.