Guerilla Toss - What Would the Odd Do? (2019)

Rock / Pop
Label: NNA

1. What Would the Odd Do? (2:25)
  2. Plants (5:17)
  3. Future Doesn't Know (4:16)
  4. Moth Like Me (3:01)
  5. Land Where Money's Nightmare Lives (4:25)
avatar van E-Clect-Eddy
Leuke kennismaking.

Op hun Bandcamp pagina merken zij dit zelf aan met: Art Rock / Rock / Post-Punk / Synthpop. Op Discogs houden ze het op Experimental maar dat is me te vaag alhoewel het wel duidelijk is dat ze buiten de genre-lijntjes durven te kleuren. Zodoende klinkt het soms ook Funky of Tropisch of New Wave.

Volgens Spotify voor fans van Deerhoof / Tropical Fuck Storm / Daughters / Xiu Xiu / Melt-Banana / Black Midi

Plants is de eerste single. Zangeres Jane La Onde had van mij een grotere rol mogen spelen.
Guerilla Toss - Plants - YouTube - audio

avatar van E-Clect-Eddy
Verrassing... het is al beschikbaar op streaming platforms.

Een heel 'vol' geluid / wall of sound / loudness en daarboven op gejaagd en eclectisch.