Emily Jane White - Immanent Fire (2019)

1 stem

6. Dew (3:24)
  7. Shroud (4:04)
  8. Entity (2:47)
  9. Light (3:17)
  10. The Gates at the End (4:14)
  • vanaf vrijdag 15 november te koop
avatar van E-Clect-Eddy
Eerste single uit: op het eerste gehoord klinkt dit vergelijkbaar met het werk van haar collega op Chelsea Wolfe - Birth of Violence (2019)

Emily Jane White ~ Light - YouTube - audio

avatar van Sunderland
Een zangeres die ik al lange tijd koester. Geweldig mooie albums heeft zij uitgebracht en de dromerige folkmuziek past goed bij de tijd van het jaar. De eerste 2 singles gaan gelukkig in dezelfde mooie stijl verder als haar laatste album en ik ben dan ook blij haar in december voor het eerst te gaan zien.

Op 3 december start Emily Jane een uitgebreide tour in Nederland, daar waar zij na haar vorige album Nederland niet eens aandeed.
DEC 3 TUE The Cacaofabriek Helmond, Netherlands
DEC 4 WED Savelbergmuseum Heerlen, Netherlands
DEC 5 THU Le Botanique Bruxelles, Belgium
DEC 13 FRI Luxor Live Arnhem, Netherlands
DEC 14 SAT Tivoli Vredenburg Utrecht, Netherlands
DEC 15 SUN Patronaat Haarlem, Netherlands
DEC 16 MON Vera Groningen, Netherlands

bron

Ik heb Utrecht ingepland met het idee, dat als het zo goed is als dat ik verwacht, ik de avond erop naar Haarlem ga.