Ground Nero - Divergence (2019)

Belgiƫ

6. Savannah (4:06)
  7. Alacrity (3:52)
  8. Today No Day (3:39)
  9. They Knew (4:20)
  10. Kitezh (The Path) (5:15)
  • vanaf zaterdag 5 oktober te koop
avatar van Alicia
En ja hoor, ze heeft zojuist weer zo'n mooie diepe stem zangert gevonden! Maar dit heugelijke feit is uiteraard niet echt interessant als de muziek verder helemaal niks is!
Nou, dat laatste is gelukkig dus ook tip top dik in orde! De plaat is melodieus, er staan goede songs op, het klinkt lekker stevig en soms zelfs een beetje sinister, inclusief vette gitaren en heel veel zware synths. En ja... natuurlijk is de nodige pathos ook hier weer volop aanwezig. Maar dat soort dramatiek hoort nu eenmaal bij goth/deathrock.

Kortom, dit is wederom een hele toffe plaat voor Alicia's aanstaande griezelfeest!

avatar van E-Clect-Eddy
Volgens hij eigen tags op Bandcamp: Gothic Rock, Coldwave, Darkwave, Post-Punk > vind zelf van de paar nummers die ik beluisterd heb, dat het vooral Gothic Rock / Darkwave is, van het betere soort.

Als ik They Know zo hoor, dan zijn ze mogelijk ook fan van Killing Joke's 90s albums.

DIVERGENCE | Ground Nero op Bandcamp