De Ambassade - Duistre Kamers (2019)

Electronic
Label: Knekelhuis

1. Duistre Kamers (4:54)
  2. Zo Hoog Als de Bogen (3:54)
  3. Geen Genade (3:41)
  4. Malefica (3:12)
  5. Verloren (4:07)
  6. Niet van Mij (4:00)
  7. Wat Voel Je Nou (3:16)
  8. Laatste Uur (3:04)
  9. Wapengekletter (3:29)
avatar van vigil
Geinige wannabe post punk uit Holland

avatar van ROZZ
Wat is dit? Klinkt niet slecht.

avatar van reptile71
Amsterdamse soort van coldwave met Nederlandse teksten die ik niet kan verstaan door alle galm, maar het geheel klinkt lekker old-school. Had zo in 1982 gemaakt kunnen zijn.

avatar van ROZZ
Vandaar, ik dacht al dat ik hier te maken had met een oude band. Klinkt inderdaad best wel goed ondanks dat je er niks van verstaat.

De man achter De Ambassade is Pascal Pinkert. Voor mij al een tijdje een held. De man achter Dollkraut, soms opererend als dj, soms als live band.
Verloren, Wat Voel Je Nou en Geen Genade zijn al een aantal jaren te vinden op o.a. youtube en komen bij optredens ook regelmatig voorbij.

Hier nog een leuke cover: De Ambassade - Jerney - YouTube

en een epische banger van Dollkraut:

Dollkraut - Rollercoaster - YouTube

deze zorgt ook voor alle voetjes van de vloer:

Dollkraut - Red Girl - YouTube