DJ Shadow - Our Pathetic Age (2019)

geen stemmen

Electronic / Hip-Hop
Label: Mass Appeal

1. Nature Always Wins (1:20)
  2. Slingblade (3:58)
  3. Intersectionality (4:08)
  4. Beauty, Power, Motion, Life, Work, Chaos, Law (2:06)
  5. Juggernaut (5:31)
  6. Firestorm (3:59)
  7. Weightless (2:55)
  8. Rosie (4:15)
  9. If I Died Today (2:24)
  10. My Lonely Room (5:37)
  11. We Are Always Alone (3:47)
  12. Drone Warfare (3:42)

met Nas en Pharoahe Monch

13. Rain on Snow (3:39)

met Inspectah Deck, Ghostface Killah en Raekwon

14. Rocket Fuel (3:15)

met De La Soul

15. C.O.N.F.O.R.M. (2:51)

met The Gift of Gab, Lateef the Truth Speaker en Infamous Taz

16. Small Colleges Stay with Me) (3:01)

met Wiki en Paul Banks]

17. JoJo's Word (4:04)

met Stro

18. Kings & Queens (3:53)

met Run the Jewels

19. Taxin' (1:51)

met Dave East

20. Dark Side of the Heart (3:49)

met Fantastic Negrito en Jumbo Is Dr.Ama

21. I am Not a Robot (1:21)
  22. Urgent, Important, Please Read (5:34)

met Rockwell Knuckles, Tef Poe en Daemon

23. Our Pathetic Age (4:37)

met Sam T. Herring

• vanaf vrijdag 15 november te koop
avatar van jordidj1
Wu-Tang én Shadow? Wow

avatar van Arrie
En weer een track met RTJ

avatar van Poles Apart
DJ Shadow - Rosie.

"Rocket Fuel" met De La Soul was al eerder vooruitgesneld en is een fijn nummertje.

DJ Shadow zelf:
Clocking in at nearly 90 minutes, and with over 20 brand new full-length tracks, it's my first official double-album. There's an instrumental suite representing some of my more ethereal and electronic leanings, as well as a vocal suite which leans more toward traditional hip-hop. It's safe to say that whatever side of my musical personality suits you, you'll find something to sink your teeth into

avatar van waxs
De eerste paar singles zijn in ieder geval veelbelovend, toch goed om te zien dat DJ Shadow weer kwaliteit weet te leveren na een paar matige albums.

avatar van Ernie
Ik vond de The Mountain will Fall best wel goed.
Zat meer in het Ambient Triphop hoekje op sommige tracks maar wel lekker. En Nobody Speak was mijn persoonlijke favoriet nummer van 2016

De guest appearances op deze laten wel het beste vermoeden. Ook leuk dat het in 2 delen is.