Queen Zee - Queen Zee (2019)

Rock / Punk

6. Victim Age (4:07)
  7. Boy (4:32)
  8. Hunger Pains (2:36)
  9. Anxiety (1:08)
  10. I Hate Your New Boyfriend (5:10)
avatar van E-Clect-Eddy
Energieke groep eerder bekend als Queen Zee and The Sasstones, die een levendige mix van Alternative Rock / Punk / Power Pop spelen met een 'screaming queen' als zanger.

Lijkt me een interessante act om een live-optreden van mee te maken.

De singles: Sissy Fists / Idle Crown / Loner / Hunger Pains maar de lange afsluiter I Hate Your New Boyfriend is mijn favoriet.

Voor de fans van: The Coathangers, Cabbage, Ex Hex, Dream Wife, IDLES. HMLTD, Control Top

Queen Zee op Bandcamp

Queen Zee - Hunger Pains (lyric video) - YouTube

avatar van E-Clect-Eddy
Deze musici kunnen spelen en gelukkig hebben ze ook een echte drummer.

Ze spelen duidelijk met veel plezier... een sterk debuut.

avatar van Hanszel
Kwam hier door een link/tip van Last.fm bij uit. Klinkt goed! Hier nog een linkje naar QUEEN ZEE - VICTIM AGE - YouTube Ik ga dit eens even uitgebreid checken, klinkt goed op het eerste gehoor!

avatar van Cellulord
Helemaal niet slecht. Er staan enkelle leuke tracks op deze plaat, maar over het algemeen is het voor mijn smaak misschien iets te poppie.