A Winged Victory for the Sullen - The Undivided Five (2019)

Neoklassiek
Label: Ninja Tune

1. Our Lord Debussy (9:52)
  2. Sullen Sonata (5:23)
  3. The Haunted Victorian Pencil (1:29)
  4. The Slow Descent Has Begun (4:55)
  5. Aqualung, Motherfucker (5:19)
  6. A Minor Fifth Is Made of Phantoms (4:59)
  7. Adios, Florida (6:29)
  8. The Rhythm of a Dividing Pair (4:52)
  9. Keep It Dark, Deutschland (2:35)
avatar van chevy93
Mooi dat Adam Wiltzie weer eens muziek maakt.

Helaas wordt NL alleen aan gedaan als onderdeel van Guess Who.

edit: Oud bericht gelezen. Volgend jaar (20 februari) Paradiso in De Duif!

avatar van perrospicados
Dit is weer een fraai werk van de heren. Mooi om de zondagochtend mee te beginnen

avatar van Chameleon Day
perrospicados schreef:

Zeker aangenaam om hier de zondagochtend mee te beginnen. Ik was alleen wat later dan u. Eindigde ook wat te laat in de nacht onder het genot van een glas rood met deze fraaie uitvoering: Erik Satie early pianoworks - Reinbert de Leeuw. Een album dat in de ochtend dan opent met een buiging voor Debussy sluit daar weer mooi op aan. En 'The Haunted Victorian Pencil' is gewoon een ode aan Satie...

avatar van hoi123
Die vioolpartij aan het begin van The Slow Descent Has Begun is om te janken zo mooi. Einde bericht.

Mijn laatste concert voor de coronacrisis was AWVFTS in De Duif. Memorabel optreden, deze muziek sleept me er doorheen in moeilijke tijden. Onaards mooi!

avatar van Daen
Volgend jaar nieuw album.

avatar van popstranger
Een druilerige winterse dag, ideaal om deze plaat op repeat te hebben staan...

avatar van luigifort
Prachtig hoor!