Sun of the Dying - The Earth Is Silent (2019)

1 stem

Spanje
Label: Art of Propaganda

1. The Earth Is Silent [Intro] (1:39)
  2. A Dying Light (8:23)
  3. A Cold Unnamed Fear (5:41)
  4. Orion (8:09)
  5. When the Morning Came (5:21)
  6. Monolith (8:47)
  7. White Skies and Grey Lands (7:22)
avatar van Gerards Dream
Een heel behoorlijk album uit het land van de goed heiligman De orkestratie van de muziek is heel goed in orde en neemt mij daardoor een goed verhaal in. De zanger grunt er lekker op los zonder dat het vervelend wordt. De instrumentalisten verstaan hun vak goed met als resultaat dat ik de stereo een streepje harder ben gaan zetten. Als de zanger niet aan het grunten is valt op dat hij best over een aangenaam stemgeluid beschikt. Opname technisch is de zaak dik in orde Jammer dus dat er sinds de toevoeging op deze site niets met dit album is gedaan. Prima luistervoer voor wie van symfonische getinte metal houdt.