Losoul - Belong (2000)

1 stem

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Playhouse

1. Taste Not Waste (9:55)
  2. Late Play (2:29)
  3. Resisting Curare (6:44)
  4. Sunbeams and the Rain (7:25)
  5. Position (6:28)
  6. You Can Do (6:44)
  7. Trust (2:53)
  8. Overland (8:43)
  9. Lies (4:46)
  10. Remember Your History (8:36)
  11. Depth Control (6:05)
avatar van trebremmit
Stond laatst een stuk over dit album op RA, zie hier onder. Had er zelf nog nooit van gehoord, maar het schijnt wel een goed minimal house album te zijn.

RA Reviews: Rewind: Losoul ‎- Belong on Playhouse (Album) - residentadvisor.net

avatar van RogerV
Niet overal even boeiend maat enkele tracks zijn wel heel sterk. Vooral 4 en 10 hebben een geweldige melodie en sfeer. Die steken er met kop en schouders bovenuit. Ook noemenswaardig zijn de single Lies met vocals en Overland, dat is gebaseerd op de bassline van Billie Jean.

avatar van RogerV
Na meerdere malen op gehad te hebben groeit deze bij me. Je moet vaak je verstand erbij houden. Maar Losoul stopt zijn vernuftigheden goed weg in de muziek. Maar op een zonnige dag is dit heerlijk om op te hebben. Dus een punt erbij.