Matt Patershuk - If Wishes Were Horses (2019)

1 stem

Canada
Roots
Label: Black Hen

1. The Blues Don't Bother Me (3:41)
  2. Ernest Tubb Had Fuzzy Slippers (5:10)
  3. Horse 1 (For Bravery & Good Fortune) (2:22)
  4. Sugaree (2:52)
  5. Circus (0:02)
  6. Alberta Waltz (3:42)
  7. Horse 2 (For Lighter Loads) (0:46)
  8. Velvet Bulldozer (4:06)
  9. Let's Give This Bottle a Black Eye (2:48)
  10. Horse 3 (To Know the Future) (0:47)
  11. Bear Chase (3:22)
  12. Walkin' (4:13)
  13. Horse 4 (For Fond Remembrance) (0:49)
  14. Last Dance (4:26)
  15. Red Hot Poker (5:05)
avatar van heicro
De bluesrock van 'Velvet Bulldozer' trok mijn aandacht en maakte mij nieuwsgierig naar de rest.
Dit is teleurstellend, blijkt nu.
De muzikant uit Canada heeft er voor gekozen om een heel scala aan genre's te laten horen. Sommigen zullen dat gewaagd en artistiek vinden. Ik noem het het geen keuze kunnen maken.
Van de vier verschillende instrumentale versies van 'Horse' kan alleen 'Horse 1' mij bekoren. Daarnaast vind ik Jerry Garcia's cover van 'Sugaree' niet veel toevoegen.
Ik heb nog een aantal luisterbeurten voor een beoordeling nodig, maar erg hoog zal die niet zijn.