Van Dik Hout - Eén Nacht Eeuwigheid (2019)

Label: Agents After All

1. Één Nacht Eeuwigheid (3:17)
  2. Goud Uit het Niets (3:21)
  3. Een Greep Naar het Geluk (3:59)
  4. Werken aan het Wonder (3:31)
  5. Dat het de Wereld Was (3:28)
  6. Een Oog voor Verloren Zaken (3:08)
  7. In Valt de Nacht (4:12)
  8. Un Homme Trés Chic (3:37)
  9. Zomaar Val Ik (3:53)
  10. De Hemel Draagt Als Naam (3:35)
  11. In een Uithoek van de Nacht (2:54)
  12. Zolang de Muziek Nog Klinkt (3:34)
avatar van Erikpol
Ik volg ze al 25 jaar Maar na "ik jou"... een stuk minder intensief. Wel leuk om al die eerste albums nog mee te zingen.
Op dit album staan ook weer een aantal goeie tracks. Ik moet nog een paar rondes doen.
Ook leuk: de docu op Videoland: https://www.videoland.com/films/69793/legacy-of-music-van-dik-hout

Periode veel gedraaid deze groep. Best mooie liedjes maar soms wordt de stem van de zanger me wat teveel. Maar nieuw werk dus. Bijzondere hoes in elk geval

Wat een mooi album is dit Van Dik Hout album geworden . Kan eigenlijk geen slecht nummer ontdekken. Mooie melodieën en teksten. De stem van de zanger breekbaar en herkenbaar als altijd. De populariteit van de groep is kennelijk flink afgenomen gezien de weinige reacties hier.