Kraak & Smaak - Pleasure Centre (2019)

Electronic / Dance
Label: Boogie Angst

1. Pleasure Centre (3:38)
  2. In Plain Sight (3:48)

met Ivar

3. Soul Liberator (3:52)

met Sanguita

4. Don't Want This to Be Over (5:17)

met Satchmode

10. 24HR Fling (3:46)

met Wolfgang Valbrun

11. Sweet Time (3:30)

met Izo FitzRoy

12. Guilty Discomforts (4:40)

met Wolfgang Valbrun

13. Out in the Daylight (3:12)

met Gavin Turek

14. I Think (3:02)

met Berenice van Leer

15. Naked (5:26)

met Ivar en Berenice van Leer

avatar van E-Clect-Eddy
Izo FitzRoy met haar lekker soulvolle stem is een fijne ontdekking. Door de single Sweet Time waaraan zij medewerkte naar dit album gelokt.

avatar van Hega
Kende dit nog niet.
Maar wat een ontdekking zeg!!
Helemaal wel mijn stijl ook.

Pfff, dit is kwaliteit mensen......

avatar van Melodic Fool
Oh yeah
Crack & Smack is back en het klinkt opnieuw alweer klasse

avatar van andnino
Degelijke K&S, maar hij komt wat te laat uit in het jaar. Net als alle voorgangers een échte zomerplaat, maar ik heb de laatste weken niet echt heel veel zin om hem op te zetten, met dit natte en winderige weer. Maargoed, de opener, 24HR Fling en Sweet Time (o.a.) zijn zeker klasse, deze heren weten wat ze doen.

avatar van Poa
Poa
Had gisteren Electric Hustle opstaan, maar dit klinkt gelukkig een stukje geïnspireerder. Niet briljant, maar verrassend aangenaam album.

avatar van E-Clect-Eddy
Discogs: Nu-Disco, Funk, House dat dekt de lading wel... grooved als een t**t.

Staat geen zwak nummer op en door telkens te wisselen van gast-vocalist voelt het als een hits-verzamelaar aan.

Fans van Young Gun Silver Fox zullen deze waarschijnlijk ook wel kunnen waarderen.

Heerlijk album voor zomerse dagen. halfje erbij.

Favorieten: In Plain Sight / Don't Want This to Be Over / Sweet Time

avatar van E-Clect-Eddy
Pas 10x voorbij gekomen maar het is gewoon een heerlijk album. Halfje erbij > 4,5*

En daarmee het 5e album van 2019 die van mij deze waardering krijgt van de ruim 350 albums van dat jaar.