BPC Camping Compilation 03 (2007)

Duitsland
Dance
Label: Bpitch Control

1. Jahcoozi - Bln (3:52)
  2. Tomas Andersson - Go to Disco (4:18)
  3. Sascha Funke - I Love This Tent (4:37)
  4. Sylvie Marks en HAL 9000 - Strahlen (3:57)
  5. Timtim - You Sexy Beast (4:10)
  6. Paul Kalkbrenner - Der Senat (3:52)
  7. Zander Vt - Offroad Camping (4:34)
  8. Feadz - 110 Cloches (3:40)
  9. Modeselektor en Ninjaman - Weed Wid da Macka (Modeselektor Remix] (4:13)
  10. Safety Scissors - Where Is Germany and How Do I Get There? [Ellen Allien Germany Remix] (4:20)
  11. Larsson - Off Voices (4:32)
  12. Ben Klock - Similar Colors (4:34)
  13. Ellen Allien & Apparat - Red Planets (4:06)
  14. Fairmont - Pavilion (4:13)
Nog niet alles van gehoord, maar het nieuwe nummer van Fairmont - Pavilion - mag er alvast wezen. Wat een geweldige producer met een uniek klankenpalet is dat toch.

avatar van Onderhond
Album ziet er een stuk minder goedkoop uit dan het klinkt in ieder geval. Eerste indruk leek mij vooral een skihut alternatief waar luidruchtige Nederlands ladderzat hun campingavonden en die van de andere kampeerders mee vullen.

Verder moet ik vooral eens achter Apparat/Ellen Allien aan. Al een hele tijd een aantal nummertjes van liggen die me opperbest bevallen.

Hmm, die associatie krijg ik er nu bepaald niet bij, al is niet het echt een sterke titel voor een compilatiereeks.

Ben nu aan het luisteren.

De opmaak tot dusverre:

Jahcoozi & Timtim: dit soort deuntjes vind ik een beetje flauw
Tomas Andersson: ik ben beter van hem gewend. maar dit nummer leent zich voor een paar vette remixes.
Funke en Marks: waren voorbij voor ik er erg in had
Kalkbrenner: best wel vet, mist wel een climax-achtig iets

Apparet/Ellen Allien is wel vet ja. Ik ben benieuwd naar het nummer dat hier op staat, want dat staat weer niet op het vorig jaar verschenen album.