Studio Guga - Ongehoord (2019)

1 stem

Belgiƫ
Label: [PIAS]

1. De Oorlog (2:37)
  2. Malinka (4:13)
  3. In Balans (3:39)
  4. Held (3:49)
  5. De Zon en de Regen (3:04)
  6. Groei (3:06)
  11. De Filosoof (3:10)
  12. Wereldwijnen (3:30)
  13. Wij Twee (3:28)
  14. Geirn (2:58)
  15. De Klimaatsong (4:45)
  16. De Klimaatsong (4:46)

met Jan Peumans

avatar van CWTAB
Een gimmickplaat, dat wel maar wel bij momenten een erg leuke. (ieder nummer is geïnspireerd door een bepaalde artiest en uitgebracht alsof het een onuitgebracht nummer is van die artiest, feitelijk een imitatie)

Je bent voor of tegen de man z'n kunnen... wel live zeer leuk. De vraag is wat de houdbaarheidsdatum is van dit.

Soit best wel zeer leuke nummers: Groei (aka Kommil Foo) valt niet te onderscheiden van de echte Kommil Foo, In Balans (Bart Peeters), Malinka (prachte ode aan Luc de Vos/Gorki), Wij Twee (De Kreuners, Rick de Leeuw), Ontbijt Op Bed (Mama's Jasje)

Peter Pan valt tegen, live doet hij Guido Belcanto toch beter, Filosoof (Boudewijn de Groot) mist het doel wat voor mij