The Script - Sunsets & Full Moons (2019)

Ierland
Label: Columbia

1. Something Unreal (3:31)
  2. The Last Time (3:16)
  3. Run Through Walls (3:26)
  4. If You Don't Love Yourself (2:45)
  5. Hurt People Hurt People (3:07)
  6. Same Time (3:17)
  7. Underdog (3:37)
  8. The Hurt Game (3:48)
  9. Hot Summer Nights (3:33)
0,5
Wat een draak van een album, verschrikkelijk. Dit lijkt in niets meer op de muziek die ze maakten ten tijden van Science & Faith.

avatar van milan79
1,0
Een half uur lang de meest onoriginele, standaard pop die meteen uit je geheugen verdwijnt nadat je het hoort. Wat lijkt een half uur dan ineens lang...

avatar van joko150
1,0
En ik maar denken dat het na hun laatste album niet erger kon....

avatar van Marty McFly
Dezz schreef:

En dat is verdomde jammer. Heb deze plaat (gelukkig?) nog niet gehoord, maar Ik vind de hoes wel erg mooi voor wat het waard is.

Ik heb me ingeschreven om de bovenstaande reviews geheel te ontkrachten. Het album is geen 5 sterren waard maar die geef ik nu wel om toch de volledig onterechte reviews hierboven iets meer balans te geven. Hebben ze überhaupt de moeite genomen om te luisteren? Geweldig album dit. Het geluid van the Script is na jaren van ervaring samengekomen op dit album. Dit album ademt het geluid dat the Script groot heeft gemaakt. Echt subliem gedaan.

avatar van Michiel Cohen
1,0
Ik ken de band niet. Als je er naar luistert denk je: Volgens mij heb ik dit ooit eens eerder gehoord. Het zijn kant en klare riedels door een of andere of andere producer uit een database getoverd.
Als je het een beetje bewerkt op een computer dan kun je het over een paar jaar gewoon zo weer uitbrengen onder een andere noemer. Niemand die het merkt.

avatar van coldwarkids
Boudrie schreef:

Dit is stemfraude! Mag niet... en btw. The Script was altijd een leuk bandje maar als je dit nu echt goed vind tov vroegere albums is je gehoor niet goed.