Teebs - Anicca (2019)

met daydream Masi

10. Marcel (1:26)
  11. Mmntm (3:21)

met Ringgo Ancheta en Former Boy

12. Daughter Callin' (3:20)

met Pink Siifu

13. Slumber (3:35)
  14. Muted (3:22)

met Thomas Stankiewicz

15. Atoms Song [Video Capsule] (4:42)

avatar van overmars89
Een nieuwe Teebs. Ben groot fan van ARDOUR en E S T A R A was aardig. Vergeleken met die platen is dit toch wel een stapje terug. Veel minder gelaagd. Nog wel veel aangename klanken en ook wel een aardig wat aardige gastvocalisten. Maar het intrigeert toch wel flink minder dan zijn voorgaande projecten. Het kabbelt allemaal maar een beetje voort.

Toch als ik het niet vergelijk met zijn voorgaande projecten vind ik het nog wel aangename listen zo s'ochtends bij de koffie.

avatar van bennerd
Het is me ook iets te veel sfeerstukjes en te weinig vage hiphop, zoals Ardour was. Duidelijk een stuk experimenteler en doordachter, maar geef mij maar de oude beatschetsjes. Als hij dan weer die richting uitgaat, zoals Universe en vooral Shells, is het weer heel erg genieten. Ik ben ook geen groot fan van zang op dit soort muziek.