blackwave. - Are We Still Dreaming? (2019)

Belgiƫ
Label: Sony

1. [Press Start] (0:06)
  2. Realize Now (3:37)
  3. GoodEnough (3:18)
  4. In the Middle (3:45)
  5. Smoke Out / True Colors (3:15)
  6. Elusive (3:40)

met David Ngyah

7. Arp299 (2:31)
  8. Lowkey (2:38)
  9. Swish (2:55)
  10. The Antidote (3:16)

met Benny Sings

11. Listen to the Kids (4:00)
  12. Bittersweet Baby (3:19)
  13. (Whateva) (0:45)
  14. Home (4:02)
  15. Up There (4:16)

met K1D

16. Lava (3:19)
  17. Figure (3:40)
avatar van oftewel
Smooth! Dit belgische hiphop duo laat horen hoe je gelikte jazzy instrumentatie prima kan combineren met veelzeggende bars. Met een meer dan prima flow. Maar ook hoe je bij vlagen ruwer uit de hoek kan komen zonder dat het overdone klinkt. Met als gevolg een subtiele plaat waarvan er in dit genre te weinig gemaakt worden. Like!

avatar van thgryda
Ik dacht dat dit hun nieuwe plaat was. Blijkt het gewoon hun eerste plaat te zijn. Fijne laidback hip hop met een old school jazzy sound.

avatar van alexander-r
Dit is lekker. True Colors voor mij het hoogtepunt tot nu toe, machtige productie