Luke Combs - What You See Is What You Get (2019)

Country
Label: Sony

1. Beer Never Broke My Heart (3:06)
  2. Refrigerator Door (3:24)
  3. Even Though I'm Leaving (3:45)
  4. Lovin' on You (3:15)
  5. Moon Over Mexico (3:24)
  6. 1, 2 Many (3:00)
  7. Blue Collar Boys (3:41)
  8. New Every Day (3:19)
  9. Reasons (3:44)
  10. Every Little Bit Helps (4:08)
  11. Dear Today (3:39)
  12. What You See Is What You Get (2:52)
  13. Does to Me (3:43)

met Eric Church

14. Angels Workin' Overtime (4:13)
  15. All Over Again (3:30)
  16. Nothing Like You (3:16)
  17. Better Together (3:37)
avatar van frolunda
De Prequel,de eerste vijf songs van dit album (Jason Aldean) deed ook al zoiets) kwam eerder dit jaar uit en maakten best indruk op mij.Maar nu ik What You See Is What You Get volledig hoor wordt mijn aanvankelijke enthousiasme toch wat verminderd.Begrijp me niet verkeerd,ik vind deze tweede van Luke Combs nog steeds aangenaam maar in zijn geheel gaat de plaat toch wat te veel de mainstream country kant op,iets waar de net iets te gladde productie mede debet aan is en ook de teksten vind ik toch wat te Clichématig.
Wat dat betreft helpt de lange speelduur van bijna zestig minuten ook niet echt mee.
Ondanks die kritische kanttekeningen valt er nog genoeg te genieten op What You See Is What You Get,ten eerste is en blijft Luke Combs een fijne zanger en tussen de maar liefst 17 nummers zitten een flink aantal prima Country songs.Zo valt de samenwerking met Brooks & Dunn op 1, 2 Many prima uit,blijft het al eerder verschenen openingsnummer Beer Never Broke My Heart erg leuk en goed en ook het meeslepende Every Little Bit Helps mag er wezen.En zo zijn er nog wel meer maar daartegenover staan ook een nummer als Reasons of de titelsong die toch wat te gewoontjes overkomen
What You See Is What You Get stelt niet echt teleur en is gewoon een goed Country album,maar stiekem had ik er toch iets meer van verwacht.