Vincent Delerm - Panorama (2019)

1 stem

Frankrijk
Label: Tôt ou Tard

1. Je Ne Sais Pas Si C'est Tout le Monde (3:05)
  2. Vie Varda (3:54)
  3. Panorama (4:59)
  4. La Chamade (3:39)
  5. Les Enfants Pâles (4:34)

met Rufus Wainwright

6. Ce Qui Restera (3:57)
  7. Pardon les Sentiments (3:54)
  8. Carver (3:58)
  9. Fernando de Noronha (3:50)
  10. Photographies (3:06)
avatar van musicfriek
Al 8 albums op de site, maar nog geen enkel bericht bij deze Franse chansonnier. Hoog tijd om hem uit de anonimiteit te halen. Nu met de eerste luisterbeurt bezig en ben echt erg onder de indruk van deze Vincent Delerm. Prachtige nostalgische luisterliedjes, krijg er een beetje een Leonard Cohen-gevoel bij. Zijn stem is echt wonderschoon. En wat is Frans toch een mooie taal op deze manier, alhoewel ik het zelf niet spreek. En zelfs een duet met Rufus Wainwright en zeer verdienstelijk gedaan. Liefhebbers van Franse intieme pop raad ik dit album zeker aan.

Lachende derde
Ik ben benieuwd.