Agnostic Front - Get Loud! (2019)

Punk / Metal
Label: Nuclear Blast

1. Spray Painted Walls (2:45)
  2. Anti-Social (1:06)
  3. Get Loud! (2:22)
  4. Conquer and Divide (2:18)
  5. I Remember (3:11)
  6. Dead Silence (2:23)
  7. Af Stomp (1:29)
  8. Urban Decay (1:57)
  9. Snitches Get Stitches (1:47)
  10. Isolated (1:51)
  11. In My Blood (2:32)
  12. Attention (1:49)
  13. Pull the Trigger (2:00)
  14. Devastated (2:38)
avatar van frolunda
Mijn eerste Agnostic front album sinds Riot Riot Upstart uit 1999 en voor de band zelf is dit de opvolger van het in 2015 verschenen the American dream died.
Zo op het eerste gehoor is er in al die jaren niet veel aan de sound veranderd maar slecht klinkt Get Loud! zeker niet.Nu ben ik nooit zo'n liefhebber geweest van de New york hardcore,zaten voor mij toch te veel metal invloeden in,maar een aantal albums van Agnostic front vind ik best goed.Vooral Live at CBGB uit 1989 vind ik erg sterk.Aan dat niveau komt deze nieuwe plaat zeker niet en ook vind ik de zang van Roger Miret wat benepen klinken maar de echte fans zullen ongetwijfeld enthousiaster zijn over Get loud!
Voor mij best een aardig album maar al te veel voegt het niet toe aan het oeuvre van de band.