20 Years of Fabric (2019)

geen stemmen

18. B.Traits - Mameya
  19. Groove Armada - Wesley Nightshade
  20. UNKLE - Catch Me When I Fall [Fabric Club Mix]
avatar van perrospicados
Het Fabric concept is fraai en mag best een beetje uitgemolken worden. Alleen begrijp ik (nog) niet hoe je een evenwichtig album zou kunnen samenstellen uit zoveel verschillende stijlen. Wordt toch een beetje een muzikale fruitmand.

avatar van Kos
Kos
Ja, lijkt me inderdaad een wel erg arbitraire selectie.

avatar van trebremmit
Zijn het niet allemaal nieuwe nummers?

avatar van trebremmit
Ik heb het er toch niet over dat het een mixalbum is? Al deze nummers zijn volgens mij niet eerder uitgekomen, misschien wel speciaal gemaakt voor de deze release, en dus niet van oudere fabricalbums gehaald, als ik het goed heb.

Zie ook Fabric Releasing 20-Year Anniversary Compilation With New Music By Sasha, Nina Kraviz, Special Request - Magnetic Magazine - magneticmag.com

avatar van trebremmit
Hey Mjuman waarom haal je je berichten weg, nu lijkt het net of ik in het luchtledige aan het reageren ben.

avatar van GrafGantz
trebremmit schreef:

Op die manier verliest ie nooit een discussie

trebremmit schreef:

Had geen zin in hakketak-discussies. Ben al jaren abonnee van Fabric en wist dat deze gekleurde releases eraan zaten te komen; had totaal geen idee van een cd-release. Ging ervan uit dat formule dezelfde was als bij de Fabric Presents serie: dubbel-lp 10 tracks (gratis digitale versie als download, identiek aan lp's) en cd met 20tracks, gemixt. Voor dit album niet - artiesten zijn gevraagd en ook de cd-release (20tracks) is ongemixt. Vond de lp's wel geinig, maar had geen zin om nog weer geld uit te geven.

Naar 't schijnt, zijn in één Rotterdams Kruidvat alle bijdehantjes uitverkocht

avatar van trebremmit
Nou, nou, wat een hakketak discussie, ik geef gewoon aan wat voor soort release het is, als je daar al geen zin in hebt.
Maar goed, ben wel benieuwd naar een aantal nummers, die van Avery bijvoorbeeld.

Ankertje by Steffi on Spotify - open.spotify.com
Whilst We've Got Metal In Our Blood, a song by Daniel Avery on Spotify - open.spotify.com

avatar van Manuel
trebremmit schreef:

Inderdaad, ik heb even een correctie ingestuurd.