Wiki - Oofie (2019)

2. Downfall (2:29)
  3. Pesto (2:47)
  4. Grim (4:22)

met Lil Ugly Mane en Denzel Curry

5. Vidal [Interlude] (1:30)
  6. 4 Clove Club (3:12)

met Lansky Jones

10. The Routine (2:33)
  11. Dame Aquí (3:38)

met Princess Nokia

12. NYOPxTONY [Interlude] (1:51)
  13. Promises (5:01)

met Duendita

14. Freaks (3:29)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Nooit van deze rapper gehoord, maar zijn recente single Eggs (prod. Madlib) is een fijne track! Zijn rijmstijl doet me denken aan MF DOOM, en dat is natuurlijk een enorm compliment.

avatar van overmars89
panjoe schreef:

Wiki is een rapper uit NY die enige bekendheid verworven heeft met het rapcollectief "Ratking". De track "100" blijft 1 van mijn favoriete tracks van het collectief. De vorige albums van Wiki vond ik persoonlijk beter, maar hij blijft een rapper met veel persoonlijkheid en met een unieke stijl van rappen.