Third Matinee - Meanwhile (1994)

Label: Warner Bros.

9. Silver Cage
  10. Trust Somebody
  11. Meanwhile
avatar van rkdev
Mooie sfeervolle plaat van ondergewaardeerd talent Richard Page.

avatar van koel
Supermooie plaat met zanger Richard Page (o.a. Mr. Mister). Prachtige arrangementen, bijgestaan door topmusici. Luisteren meer dan waard.

avatar van ChrisX
koel schreef:

Als je dit mooi vind kan ik je van harte aanraden om voor al te luisteren naar wat eigenlijk de voorganger van dit album is: Toy Matinee. Patrick Leonard had ook daar de vinger in de pap als de helft van een duo samen met zanger / multi-instrumentalist Kevin Gilbert. Tja, en als je dat dus mooi vind dan kun je borst nat maken en duiken in Gilbert's solo-materiaal.

avatar van koel
ChrisX schreef:

Gedaan en Toy Matinee is inderdaad lekkere plaat. Ben begonnen met Kevin Gilbert. Thanks voor de tip!