Dewaere - Slot Logic (2018)

geen stemmen

2. Budapest (2:23)
  3. Happy Hour (2:30)
  4. Garden (2:52)
  5. The Vase (2:27)
  6. Everybody's Got to Learn Sometime (3:43)
  7. St-Tropez in Summer (2:40)
  8. Aye Aye (2:01)
  9. October (6:40)
  10. Wot U Lyk (1:28)
avatar van tnf
tnf
Via track 1, een behoorlijk stevig en zeer aanstekelijk nummer wat nog de nodige draaibeurten gaat krijgen, kwam ik dit tegen. Het hele album blijkt qua geluid ongeveer zo te zijn; van begin tot eind met een behoorlijke power. Hoe goed gemaakt ook, een adempauze hier en daar had geen kwaad gekund. Als je alle nummers af hebt gespeeld, is het alsof je bloeddruk verdubbeld is. Wel raad ik verder ook nog track 9 aan (ook die gaat nog vaker op, die is tevens net iets trager dan de rest - alhoewel nog steeds vrij heftig).

Kortom: geniet van (een aantal van) de individuele tracks, maar zet niet de hele boel in één keer op.