Shakira - In Concert (2019)

Alternatieve titel: El Dorado World Tour

geen stemmen

Colombia
Label: Sony Latin

1. Estoy Aquí / Dónde Estás Corazón Medley (5:05)
  2. She Wolf (5:40)
  3. Si Te Vas (4:12)
  4. Nada (3:14)
  5. Perro Fiel / El Perdón Medley (4:35)

met Nicky Jam

6. Underneath Your Clothes (3:08)
  7. Me Enamoré (2:51)
  8. Inevitable (3:33)
  9. Chantaje (3:30)

met Maluma

10. Whenever, Wherever (6:21)
  11. (3:17)
  12. Amarillo (4:14)
  13. La Tortura (3:37)

met Alejandro Sanz

14. Antologia (4:03)
  15. Can't Remember to Forget You (3:48)
  16. Loca / Rabiosa Medley (3:26)
  17. La la La (Brasil 2014) / Waka Waka (This Time for Africa) Medley (7:27)
  18. Toneladas (1:50)
  19. Hips Don't Lie (6:22)
  20. La Bicicleta (5:20)
avatar van MetalMike
Ik zoek me een ongeluk, maar is deze nou alleen als DVD of mp3 te koop? Dat zou wel spijtig zijn...

Hey Maarten,

ja dat bedoel ik, ik zou gewoon graag een cd willen kopen. Maar gezien je info (thanks daarvoor) is dat dus niet mogelijk.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
MetalMike schreef:
ja dat bedoel ik, ik zou gewoon graag een cd willen kopen.
Ik zal je er zeker niet van weerhouden om een cd te kopen, maar exact dit concert gaat lastig worden vrees ik

Het is helaas, alleen als mp3 uitgebracht. De zelfshop heeft misschien nog een cd-brander liggen om je droom te verwezenlijken, maar een officiele uitgave is er nooit geweest.

avatar van MetalMike
Zelf ook een brander hoor, maar een officiële uitgave is toch waar ik het liefst voor ga, boekje erbij en andere info. Ik hou van het hele pakketje. Maar ja, old school...

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Ik ben net zo old skool hoor; ik koop nog geregeld nieuwe releases!

Afijn, dit gaat hem niet helaas worden vrees ik!

avatar van MetalMike
Ik ook als de portemonnee het toelaat. Ik had voor deze wel wat portemonnee-stress over, Shakira is live altijd interessant.