Blackberry Smoke - Homecoming: Live in Atlanta (2019)

Rock / Country
Label: Earache

1. Nobody Gives a Damn (3:21)
  2. Waiting for the Thunder (4:18)
  3. Pretty Little Lie (3:42)
  4. Let It Burn (4:09)
  5. Best Seat in the House (4:34)
  6. Medicate My Mind (5:44)
  7. Sleeping Dogs (13:54)
  8. Run Away from It All (5:34)
  9. Running Through Time (6:36)
  10. Lord Strike Me Dead (4:45)
  11. Mother Mountain (4:15)
  12. Ain't Got the Blues (4:49)
  13. Free on the Wing (7:41)
  14. One Horse Town (4:57)
  15. I'll Keep Ramblin' (8:14)
  16. Flesh and Bone (6:17)
  17. Not Fade Away (8:26)
  18. Ain't Much Left of Me (10:34)
  19. Up the Road (6:44)
  20. Payback's a Bitch (4:40)
  21. Space Captain (5:24)
avatar van Larzz
Geweldig 3 dubbel live album van BlackBerry Smoke. In verschillende uitgaven: dubbel cd, 3 dubbel LP en 2dvd. Mooie live versies van de vooral laatste 3 studioplaten. BlackBerry Smoke is een typisch nieuwe Southern rock groep met rock en country invloeden. Bij vlagen zeer heavy maar ook mooi in country stijl en een akoestisch setje ertussen door. Tuurlijk krijgen we ook weer de lange uitgesponnen gitaar duellen in bv. het 14 minuten durende Sleeping Dogs. Heb zelf de 3 dubbel LP. Zit een plektrum bij!

avatar van viking1
Vandaag op vinyl gekocht. Weer 'n prima live album van blackberry smoke!
Heb leave a scar(2014)ook op vinyl. Heb geen studio platen van blackberry smoke. Maar voor mij voldoen deze 2 prachtige live albums. Vind vaak bands live rauwe en heavyer uitkomen en beter tot hun recht komen. Dit wederom lekkere Southern Rock gemengd met wat country rock. Stevige rock afgewisseld met akoestische nummers en in 'n lekker live sfeertje. Heb op you tube het concert ook bekeken ook mooi. En idd leuk een plectrum op de hoes geplakt. Al met al weer 'n lekker live plaatje.