Wolfpakk - Nature Strikes Back (2020)

1 stem

Duitsland
Label: Massacre

avatar van vielip
Ik denk dat dit het beste album is van het Wolfpakk project tot nu toe. Het waren altijd al meer dan verdienstelijke albums maar op dit schijfje lijkt alles net even iets meer en beter op z'n plek te vallen. De nummers zitten beter in elkaar. Er is weer een keur aan top gastmuzikanten en zangers aanwezig en die stellen niet teleur. Tot slot nog een dikke pluim voor de prachtige productie. Maar ja, dat kun je aan Michael Voss wel over laten.

avatar van gigage
Het is toch wel veel van dik hout zaagt men planken bij Wolfpakk. De gitaarsolo's zijn best aardig maar de composities voelen wel vaak als met gitaar aangekleedde schlagers.

avatar van vielip
Dat kun je aan Duitsers wel over laten